Քաղաքային հեռախոսահամար՝ 010 58 01 02
Էլեկտրոնային փոստի հասցե՝ [email protected]
Հասցե՝ 5-րդ մասնաշենք 2-րդ հարկ
Ուսումնական գործունեություն
Տնօրեն՝
Տեղակալներ՝
Գեղամ Սարգսի Կարոյան
Տեղեկատվական և հաղորդակցական տեխնոլոգիաների ու էլեկտրոնիկայի ինստիտուտի ուսումնական գծով տնօրենի տեղակալ
Օլեգ Գուրգենի Գևորգյան
Գիտության, գիտատեխնոլոգիական համագործակցության և արտաքին կապերի գծով տնօրենի տեղակալ
Ինստիտուտի մասին՝
2017 թվականի հոկտեմբերի 1-ից համալսարանում գործում է Տեղեկատվական և հեռահաղորդակցական տեխնոլոգիաների ու էլեկտրոնիկայի ինստիտուտը, որը ձևավորվել է ՀԱՊՀ Քոմփյութերային համակարգերի և ինֆորմատիկայի, Կիբեռնետիկայի ու Ռադիոտեխնիկայի և կապի համակարգերի ֆակուլտետների միավորման արդյունքում:
Նորաստեղծ ինստիտուտի առաքելությունը տեղեկատվական և հաղորդակցական տեխնոլոգիաների ու էլեկտրոնիկայի ոլորտի բարձրորակ կադրերի պատրաստումն է: Այնպիսի կադրեր, որ կարողանան բավարարել ոլորտի ձեռնարկությունների մուտքային պահանջները, հարցազրույցների միջոցով ընդունվեն աշխատելու այդ ձեռնարկություններում: ՏՀՏԷ ինստիտուտը կազմավորվել է մեր համալսարանի 3 ֆակուլտետների միավորման արդյունքում: Ընդ որում միավորումը մեխանիկական չէ: Բազմաթիվ միջոցառումներ են իրականացվել և շարունակում են իրականացվել, որոնք նպաստել են շուկայի համար մրցունակ կադրերի ստեղծմանը: Որակյալ մասնագետներ ունենալու համար նախ փոփոխություններ են կատարվել կրթության բովանդակության մեջ: Վերանայվել են ուսումնական պլանները, առարկայական ծրագրերը և դրանց մի մասն արդեն համապատասխանեցվել է ոլորտի ձեռնարկությունների ժամանակակից և միջազգային պահանջներին, իսկ որոշ մասը դեռևս փոփոխման փուլում է: Այս ամենից զատ, ուսումնական գործընթացի արդյունավետության համար նախատեսված է դասախոսական կազմի վերապատրաստում, որպեսզի դասախոսը կարողանա այդ նոր բովանդակությունը համապատասխան որակով մատուցել ուսանողներին:
Ինստիտուտում հիմնականում դասավանդում են Պոլիտեխնիկի դասախոսները, բայց նաև առաջատար ընկերությունների աշխատակիցներ: Կառավարման մարմիններն են՝ ինստիտուտների գիտական խորհուրդները և տնօրինությունը: Այս ամենից զատ, ստեղծվել է ևս մեկ՝ կառավարման բոլորովին նոր մարմին, որը կոչվում է Հովանավորների խորհուրդ, որի հիմնական նպատակը կրթության որակին աջակցելն է` երկու ուղղություններով: Առաջինը` ընթացիկ տեխնիկական բազան բարելավելն է և երկրորդը` մասնագիտական աջակցություն ցույց տալը:
Կարելի է նաև սահմանել տարբերակված աշխատավարձեր, ինչը լուրջ խթան կլինի դասախոսների աշխատանքի լավագույն դրսևորման համար: Մյուս առանձնահատկությունն էլ այն է, որ ինստիտուտը հնարավորություն ունի ձեռնարկատիրական գործունեություն ծավալելու:
Այստեղ կարող են ստարտափներ ստեղծել կա՛մ առանձին ինստիտուտային, կա՛մ համատեղ ձեռնարկությունների հետ: Սա ևս կնպաստի ուսանողների ուսման որակի բարձրացմանը: Ինստիտուտը շարունակելու է սերտ համագործակցությունը իր վաղեմի գործընկեր «Սինոփսիս Արմենիա»-ի հետ, որովհետև համագործակցության մոդելը հաջողված է և այն շարունակելու է գործել: Ավելին` նման արդյունավետ համագործակցության դեպքերը նորաստեղծ ինստիտուտում շատանալու են և ինստիտուտի ստեղծման հիմնական նպատակներից մեկն էլ այն է, որ հաստատվի բուհ-արտադրություն կապը ոչ ձևականացված, այլ իրական:
Տնօրեն՝
Գագիկ Վարդանի Մուսայելյան
Մեխանիկամեքենաշինական, տրանսպորտային համակարգերի և դիզայնի ինստիտուտի տնօրեն
Քաղաքային հեռախոսահամար՝ 010 58 23 30
Էլեկտրոնային փոստի հասցե՝ [email protected]
Տեղակալ՝
Նարինե Գագիկի Մնացականյան
Մեխանիկամեքենաշինական, տրանսպորտային համակարգերի և դիզայնի ինստիտուտի ուսումնական գծով տնօրենի տեղակալ
Ինստիտուտի մասին՝
Մեխանիկամեքենաշինական, տրանսպորտային համակարգերի և դիզայնի ինստիտուտը Հայաստանի ազգային պոլիտեխնիկական համալսարանի կառուցվածքային ստորաբաժանում է, որն իր գործունեությունն իրականացնում է` ղեկավարվելով hամալսարանի կանոնադրությամբ և hամալսարանի Գիտական խորհրդի կողմից հաստատված իր կանոնակարգով: Ինստիտուտը ձևավորվել է «Հայաստանի ազգային պոլիտեխնիկական համալսարան» (ՀԱՊՀ) հիմնադրամի Հոգաբարձուների խորհրդի 2016թ. ապրիլի 21-ի թիվ 04/16-02 որոշման հիման վրա՝ ՀԱՊՀ ռեկտորի 2016թ. ապրիլի 27-ի թիվ 01-03/159 հրամանով՝ Մեքենաշինական, Մեխանիկամեքենագիտական, Տրանսպորտային համակարգերի և Դիզայնի ֆակուլտետների միաձուլման ձևով
վերակազմակերպման արդյունքում` որպես ուսումնական նոր կառուցվածքային ստորաբաժանում: Ինստիտուտը հանդիսանում է նշված ֆակուլտետների իրավահաջորդը, իսկ նրա գործունեության ժամկետի սկիզբը սահմանվել է 2016թ. սեպտեմբերի 1-ը:
Ինստիտուտի գլխավոր խնդիրներն են. բարձրագույն կրթությամբ որակյալ մասնագետների և բարձր որակավորմամբ գիտամանկավարժական կադրերի պատրաստում մեքենագիտության, մեքենաշինության, պոլիգրաֆիայի, տրանսպորտի և դիզայնի բնագավառում։
Այսօր ինստիտուտն առկա և հեռակա ուսուցման ձևերով ուսուցում է իրականացնում ինժեներական մասնագիտական կրթության բոլոր կրթական աստիճաններով ` նախնական մասնագիտական (արհեստագործական), միջին մասնագիտական, բարձրագույն՝ բակալավրի և մագիստրոսի, ինչպես նաև հետբուհական՝ հետազոտողի որակավորման աստիճանների շնորհումով:
Նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) ծրագիրն իրականացվում է «Մետաղների մեխանիկական մշակում
հաստոցների և գծերի վրա», իսկ միջին մասնագիտականը` «Ավտոմոբիլային տրանսպորտի տեխնիկական սպասարկում և նորոգում» մասնագիտությունների գծով:
Բարձրագույն մասնագիտական կրթության բակալավրի և մագիստրոսի կրթական աստիճաններով ինստիտուտում ներկայումս ուսուցումն իրականացվում է՝ ըստ հետևյալ մասնագիտությունների և որակավորումների`
Դիզայն՝ արվեստի բակալավրի և մագիստրոսի որակավորմամբ,
Տնտեսագիտություն՝ տնտեսագիտության բակալավրի և մագիստրոսի որակավորմամբ,
Մեքենաշինություն և նյութերի մշակում՝ ճարտարագիտության բակալավրի և մագիստրոսի որակավորմամբ,
Մեքենագիտություն՝ ճարտարագիտության բակալավրի և մագիստրոսի որակավորմամբ,
Տրանսպորտային մեքենաշինություն՝ ճարտարագիտության բակալավրի և մագիստրոսի որակավորմամբ,
Սարքաշինություն և չափագիտություն՝ ճարտարագիտության բակալավրի և մագիստրոսի որակավորմամբ,
Տրանսպորտային համակարգեր՝ ճարտարագիտության բակալավրի և մագիստրոսի որակավորմամբ,
Ավիացիոն և հրթիռային տեխնիկա՝ ճարտարագիտության բակալավրի որակավորմամբ,
Արդյունաբերական ճարտարագիտություն՝ ճարտարագիտության մագիստրոսի որակավորմամբ:
Ինստիտուտում ներկայումս սովորում են 622 ուսանողներ, 533-ը` բակալավրի, որից 68-ը հեռակա ուսուցմամբ, 82-ը` մագիստրոսի, որից 17-ը՝ հեռակա ուսուցմամբ, 8-ը` հետազոտողի ծրագրերով:
Ինստիտուտը գիտական և կրթական լայն կապեր ունի Ռուսաստանի Դաշնության, Գերմանիայի, Ֆրանսիայի, Հունաստանի, Ուկրաինայի, Բելառուսի, Վրաստանի, Լեհաստանի տեխնիկական համալսարանների և ֆիրմաների հետ: Լավագույն ուսանողներին հնարավորություն է ընձեռվում պրակտիկա անցնելու կամ ուսումը շարունակելու արտասահմանյան երկրներում` մասնագիտական փորձառություն և գիտական աստիճաններ ստանալու համար:
Ինստիտուտում դասավանդում են 15 պրոֆեսորներ, 49 դոցենտներ, 12 ասիստենտներ, 39 դասախոսներ: Ինստիտուտում այսօր աշխատում են ՀՀ ԳԱԱ մեկ անդամ, գիտության 15 դոկտորներ և 60 թեկնածուներ:
Տնօրեն՝
Ռոմիկ Հովհաննեսի Ավոյան
Էներգետիկայի և էլեկտրատեխնիկայի ինստիտուտի տնօրենի պաշտոնակատար
Տեղակալներ՝
Ինստիտուտի մասին՝
Հայաստանի ազգային պոլիտեխնիկական համալսարանի (ՀԱՊՀ) Էներգետիկայի և էլեկտրատեխնիկայի ինստիտուտը ստեղծվել է Համալսարանի Գիտական խորհրդի 2015 թ. օգոստոսի 28-ի որոշմամբ` ելնելով համալսարանի ուսումնական կառույցների ներկա իրողություններից բխող խոշորացման գործընթաց իրականացնելու անհրաժեշտությունից, նպատակ ունենալով գիտակրթական հզոր միավորի ձևավորում՝ Էներգետիկական և Էլեկտրատեխնիկական ֆակուլտետների միաձուլման միջոցով, ձևավորելով ուսումնական նոր կառուցվածքային ստորաբաժանում՝ «Էներգետիկայի և էլեկտրատեխնիկայի ինստիտուտ» (ԷԷԻ) անվանմամբ:
Համալսարանի Հոգաբարձուների խորհուրդը իր 24.10.2015 թ. թիվ 10/15-02 որոշմամբ հավանություն է տվել Համալսարանի Գիտական խորհրդի որոշմանը, ինստիտուտի գործունեության սկիզբը սահմանելով 2016թ. փետրվարի 1-ից:
Էներգետիկայի և էլեկտրատեխնիկայի ինստիտուտը ներառում է հետևյալ 5 մասնագիտական ամբիոնները և 1 սեկտոր՝
Ջերմաէներգետիկա և շրջակա միջավայրի պաշտպանություն (ՋԷ և ՇՄՊ),
Էլեկտրաէներգետիկա (ԷԷ),
Էլեկտրական մեքենաներ և ապարատներ (ԷՄԱ),
Էլեկտրատեխնիկա և էլեկտրաբանեցում (ԷՏ և ԷԲ),
էներգետիկ ոլորտի տնտեսագիտություն և կառավարում (ԷՈՏ և Կ),
Բնապահպանության և կենսաանվտանգության սեկտոր (Բ և ԿԱ)։
Տնօրեն՝
Արմեն Հենրիկի Հովհաննիսյան
Լեռնամետալուրգիայի և քիմիական տեխնոլոգիաների ինստիտուտի տնօրեն
Քաղաքային հեռախոսահամար՝ 010 58 11 14
Էլետրոնային փոստի հասցե՝ [email protected]
Տեղակալներ՝
Նինա Գագիկի Սահակյան
Լեռնամետալուրգիա և քիմիական տեխնոլոգիաների ինստիտուտի ուսումնական գծով տնօրենի տեղակալ
Ինստիտուտի մասին՝
1937թ. սեպտեմբերին Պոլիտեխնիկական ինստիտուտում կազմակերպված Լեռնային ֆակուլտետը` հայկական և ռուսական սեկտորներով, գործեց ընդամենը մեկ ուսումնական տարի: Տարիներ անց հանրապետության տնտեսության զարգացմանը զուգահեռ առաջընթաց ապրեց նաև լեռնային արդյունաբերությունը: Անհետաձգելի պահանջ դարձավ հանքային հարստությունները շահագործող ինժեներների պատրաստումը:
Հայաստանի կոմկուսի կենտկոմի բյուրոն, հաշվի առնելով համապատասխան ինժեներական մասնագիտական կադրերի պահանջը, 1948 թ. հունվարի 14-ին որոշեց 1948/49 ուսումնական տարում Երևանի պոլիտեխնիկական ինստիտուտում վերակազմակերպել Լեռնային ֆակուլտետ:
Նորաբաց մասնագիտություններով ուսանողների պատրաստման գործի ղեկավարումը հանձնարարվեց Հիդրոտեխնիկական ֆակուլտետին:
Հետագայում լեռնային մասնագիտությունների ուսանողության աճը, ինչպես նաև մասնագիտական առարկաների դասախոսներով ապահովելու պահանջը հանգեցրին նրան, որ ստեղծվեց առանձին դեկանատ և մասնագիտական ամբիոններ: Դա 1953 թվականն էր: Նորակազմ Լեռնային ֆակուլտետի անդրանիկ դեկան նշանակվեց Ավետիք Տեր-Իսրայելյանը:
1995-ին Լեռնային ֆակուլտետը վերանվանվեց Ընդերքաբանության և մետալուրգիայի դեպարտամենտ, իսկ 2009 թվականից՝ Ընդերքաբանության և մետալուրգիայի ֆակուլտետ:
Այժմ ֆակուլտետը գործում է իր երկու ամբիոններով` «Մետալուրգիա և նյութագիտություն» և «Ընդերքաբանություն և շրջակա միջավայրի պահպանություն», որի կազմի մեջ է մտնում «Լեռնամետալուրգիական արտադրության և բնօգտագործման տնտեսագիտություն և կառավարում» սեկտորը:
Դեկան՝
Տիգրան Մելիքի Խուդոյան
Կիրառական մաթեմատիկայի և ֆիզիկայի ֆակուլտետի դեկան
Տեղակալ՝
Էլեն Համլետի Հարությունյան
Կիրառական մաթեմատիկայի և ֆիզիկայի ֆակուլտետի դեկանի տեղակալ
Ֆակուլտետի մասին՝
Կիրառական մաթեմատիկայի և ֆիզիկայի ֆակուլտետը ստեղծվել է 2013թ. Համահամալսարանական «Ֆիզիկա» ամբիոնի և Կիրառական մաթեմատիկայի ֆակուլտետի միացման արդյունքում: Վերջինի սկզբնավորման հիմքն է Բարձրագույն մաթեմատիկայի ամբիոնը, որը ստեղծվել է Պոլիտեխնիկական ինստիտուտի բացման տարիներին` 1934 թվականներին: Շուրջ քառասուն տարի ամբիոնը ղեկավարել է Հայաստանի Գիտության վաստակավոր գործիչ, դոցենտ Վրույր Խաչատուրի Թորգոմյանը: Ուսանողների աճին զուգընթաց 1966 թ. ստեղծվել է Կիրառական մաթեմատիկայի ամբիոնը, որի առաջին վարիչը եղել է դոցենտ Գոհար Համազասպի Համբարձումյանը, իսկ հետագայում` 1969-1992 թթ. – պրոֆեսոր Նազարեթ Երվանդի Թովմասյանը: 1975-1977 թթ. Բարձրագույն մաթեմատիկայի ամբիոնը ղեկավարել են դոցենտ Ռաֆայել Արտաշեսի Շիրիկյանը և պրոֆեսոր Արտավազդ Մելքոնի Մխիթարյանը, իսկ 1977-1992 թթ.`պրոֆեսոր Վանիկ Սուրենի Զաքարյանը:
Նոր մասնագիտությունների բացման հետևանքով 1983 թ ստեղծվեց «Բարձրագույն մաթեմատիկա -3» նոր ամբիոնը, վարիչ` պրոֆեսոր Ռազմիկ Միհրանի Բարսեղյան: 1991-1992 թթ. Հայաստանի ազգային պոլիտեխնիկական համալսարանում տեղի ունեցան որակական փոփոխություններ: Ինստիտուտը վերանվանվեց Հայաստանի պետական ճարտարագիտական համալսարան: 1992 թ. ներդրվեց մասնագետների պատրաստման նոր եռաստիճան համակարգ և բոլոր երեք ամբիոնները միացվեցին Մաթեմատիկայի դեպարտամենտի կազմում՝ ակադեմիկոս Վանիկ Սուրենի Զաքարյանի ղեկավարությամբ: Դեպարտամենտը 2009 թ. սեպտեմբերի 18-ին վերակազմավորվել է՝ որպես Կիրառական մաթեմատիկայի ֆակուլտետ: Համահամալսարանական «Ֆիզիկա» ամբիոնը ստեղծվել է նախկին երեք ֆիզիկայի ամբիոնների միացման արդյունքում, որի վարիչն է պրոֆեսոր Ա. Խաչատրյանը:
Այժմ ֆակուլտետի կազմում գործում է երեք ամբիոն. Ընդհանուր մաթեմատիկական կրթության ամբիոն՝ վարիչ ֆ.մ.գ.թ. դոցենտ Հ. Մ. Խոսրովյան, ֆիզիկայի ամբիոն՝ վարիչ ֆ.մ.գ.դ., պրոֆեսոր Ա. Ժ. Խաչատրյան, Մասնագիտական մաթեմատիկական կրթության ամբիոն՝ վարիչ ֆ.մ.գ.դ., պրոֆեսոր Ա. Հ. Բաբայան: Ֆակուլտետն ապահովում է ՀԱՊՀ-ի բոլոր կրթական օղակներում մաթեմատիկայի և ֆիզիկայի ընդհանուր և հատուկ դասընթացների դասավանդումը: Ուսուցման ծրագրերը հնարավոր չափով հարմարեցված են տարբեր ֆակուլտետների մասնագիտական պահանջներին:
Կիրառական մաթեմատիկայի և ֆիզիկայի ֆակուլտետը բոլոր կրթական աստիճաններով պատրաստում է մասնագետներ «Ինֆորմատիկա և կիրառական մաթեմատիկա» մասնագիտությամբ, պատրաստում է ճարտարագետ մաթեմատիկոսներ՝ կիրառական և տնտեսագիտական խնդիրների մաթեմատիկական ներկայացման, մշակման և ԷՀՄ-ների կիրառությամբ նրանց լուծման ոլորտներում: Միայն բակալավրի կրթական աստիճանով պատրաստում է մասնագետներ «Կիրառական մաթեմատիկա և ֆիզիկա» մասնագիտությամբ:
Ֆակուլտետի ուսանողների թվաքանակն է բակալավրական ծրագրով` 149, մագիստրական ծրագրով` 16: Հիմնական գործընկեր կազմակերպություններն են ՀՀ ԳԱԱ Ավտոմատիկայի և ինֆորմատիկայի պրոբլեմների, Մաթեմատիկայի, Ֆիզիկայի կիրառական պրոբլեմների ինստիտուտները, Չափագիտության ազգային ինստիտուտը, Երևանի Ֆիզիկայի ինստիտուտը և ՀՀ Պաշտպանության նախարարությունը: Ֆակուլտետում կատարվում են գիտահետազոտական աշխատանքներ մաթեմատիկայի և ֆիզիկայի տարբեր բնագավառներում:
Ֆակուլտետն ապահովված է ժամանակակից համակարգիչներով, ունի համացանցին միացված հատուկ լսարաններ և այլ անհրաժեշտ տեխնիկական միջոցներ, որոնք հնարավորություն են տալիս իրականացնել նաև on-line ուսուցում: Աշխատում է բարձրաստիճան դասախոսական կազմ՝ ժամանակակից պահանջներին բավարարող մասնագետներ պատրաստելու համար: Մեր շրջանավարտները ապահովված են ինֆորմատիկայի և կիրառական մաթեմատիկայի բնագավառում ամենաժամանակակից գիտելիքներով: Լավագույւն հեռանկարներ ունեն աշխատելու պահանջարկ վայելող այնպիսի ոլորտներում, ինչպիսիք են գիտական, արտադրական, սոցիալ-տնտեսական և հասարակական ցանկացած համակարգ, որտեղ ինֆորմացիայի մշակման, կառավարման և նախագծման նպատակներով կիրառվում են կիրառական մաթեմատիկայի ժամանակակից մեթոդները
Դեկան՝
Տեղակալ՝
Ֆակուլտետի մասին՝
Հայաստանի Հանրապետության տնտեսության և հատկապես արդյունաբերության առկա իրողություններից բխող բարձրորակ ինժեներ-տնտեսագետների պատրաստման արդյունավետությունը բարձրացնելու անհրաժեշտությունից ելնելով` ս.թ. հունիսի 8-ին «Հայաստանի ազգային համալսարան» հիմնադրամի Հոգաբարձուների խորհրդի որոշմամբ համալսարանում ձևավորվել է նոր կառույց` Ինժեներեական տնտեսագիտության և կառավարման ֆակուլտետը:
Ֆակուլտետի տեսլականի հիմքում Հայաստանի ազգային պոլիտեխնիկական համալսարանի «Տնտեսագիտություն (ըստ ոլորտների)» և «Կառավարում» մասնագիտություններն են, որոնք հայտնի են դասավանդման իրենց ուրույն ոճով ու մոտեցմամբ, գիտահետազոտական աշխատանքների արդյունքներով: Դրանք ինտեգրում են տնտեսության տարբեր ոլորտների ինժեներական, բնական ու հասարակական գիտությունների արդյունքները, որոնք ներդրվում են հանրապետության և նրա սոցիալական կյանքի տարբեր առարկայական ոլորտներում: Այս ոլորտի մասնագետները նպաստում են հանրապետության տնտեսության այսօրվա և վաղվա մարտահրավերների լուծմանը:
Ֆակուլտետի առաքելությունը արդյունաբերության և տնտեսության տարբեր ոլորտներում բարձրորակ և սոցիալապես պատասխանատու ինժեներ-տնտեսագետների, կառավարման մասնագետների պատրաստումն է, ինչպես նաև հանրապետության հասարակական կյանքի, տնտեսության և տեխնոլոգիաների միջավայրերում նորարարական գաղափարների մշակումն ու ներդրումը:
Հիմնական շեշտադրումներն են.
- Ֆակուլտետի հետազոտությունների առանցքը միջոլորտային, միջառարկայական և նոր տեխնոլոգիաներին ուղղվածությունն է: Հետազոտական պորտֆոլիոն նշված ոլորտների հավասարակշռված միասնությունն է` ներառելու և ընդլայնելու համար սովորողների գիտելիքների բազան, ինչպես նաև կիրառական և նպատակամետ հետազոտություններն են` կողմնորոշված ոլորտային ընկերությունների փաստացի հիմնախնդիրների լուծմանը:
- Ֆակուլտետն առաջարկում է բարձրակարգ ուսումնական ծրագրեր` դասավանդման նորարարական մեթոդների և նոր տեխնոլոգիաների օգտագործմամբ: Ուսման բովանդակության և հրատապ հետազոտությունների արդյունքների կորելյացիան ենթադրում է մաթեմատիկական-վերլուծական մոտեցումների շեշտադրում:
- Օգտագործելով բոլոր շահառու կողմերի առկա հնարավորությունները` կխրախուսվի փոխգործակցությունը պրոֆեսորադասախոսական կազմի, ուսանողների և այլ շահագրգիռ կողմերի միջև` նպաստելու համար ֆակուլտետի հետագա զարգացմանը: Ֆակուլտետում կստեղծվի աշխատանքային և ուսումնական խթանող մթնոլորտ, կձևավորվի ուրույն կորպորատիվ մշակույթ:
Արժեքներ. Ֆակուլտետի տեսլականը և առաքելությունը պետք է աջակցվեն նրա դասախոսական կազմի, ուսանողների ու շրջանավարտների կողմից և հիմք հանդիսանան համատեղ ստեղծագործական ու արդյունավետ գործունեության համար:
Ներառական. Գնահատելով բոլոր շահագրգիռ կողմերի հնարավությունները` ձգտել նրանց ակտիվ ներգրավմանը որոշումների կայացման գործընթացում:
Նորարարական. Խրախուսել շարունակական նորարարությունները հետազոտությունների և ուսուցման ոլորտներում, ստեղծել և ապահովել հետազոտական ու դասավանդման բարենպաստ միջավայր, աջակցել ֆակուլտետի յուրաքանչյուր անդամին իր անհատական ներուժի իրագործման և նորարարական գաղափարների զարգացման գործում:
Միջառարկայական. Նպատակադիր հետազոտական գլոբալ հարցերին պատասխանելու համար կընդլայնվի միջառարկայական, միջոլորտային համագործակցությունը, կհստակեցվեն հետազոտության և ուսուցման ընթացքում միջառարկայական սահմանները, կխթանվի նորերի ձևավորումը:
Ընդհանրացում. Հետևել հետազոտական, նորարարական և ուսուցման ազգային և միջազգային զարգացումներին: Գործունեության ընթացքում առաջնորդվել հուսալիության, անաչառության, հարգանքի, հաշվետվողականության և ապագա սերունդների հանդեպ պատասխանատվության սկզբունքներով:
Այսօր ֆակուլտետն առկա և հեռակա ուսուցման ձևերով ուսուցում է իրականացնում Տնտեսագիտություն և Կառավարում մասնագիտական կրթության բարձրագույն՝ բակալավրի և մագիստրոսի, ինչպես նաև հետբուհական՝ հետազոտողի որակավորման աստիճանների շնորհումով:
Բիզնես Վարչարարության մասնագիտությամբ միայն մագիստրոսի կրթական ծրագրով:
Բարձրագույն մասնագիտական կրթության բակալավրի և մագիստրոսի կրթական աստիճաններով ինստիտուտում ներկայումս ուսուցումն իրականացվում է՝ ըստ հետևյալ մասնագիտությունների և որակավորումների`
- Տնտեսագիտություն (կրթական ծրագրեր Տնտեսագիտություն ՏՏ, Կապի, Էներգետիկայի, Տրանսպորտի, Մեքենաշինության և Լեռնամետալուրգիայի ճյուղերում)՝ տնտեսագիտության բակալավրի և մագիստրոսի որակավորմամբ,
- Կառավարում (կրթական ծրագրեր Կառավարում (ըստ ոլորտների, Բիզնեսի թվայնացում, Նախագծերի կառավարում) և Լոգիստիկա)՝ կառավարման բակալավրի և մագիստրոսի որակավորմամբ,
- Կառավարում (կրթական ծրագիր Արդյունաբերական և համակարգային ինժեներություն) մագիստորսի որակավորմամբ,
- Բիզնես վարչարարություն (Կրթական ծրագիր Բիզնես վարչարարությունը ՏՏ և ինովացիոն ոլորտում)՝ բիզնես վարչարարության մագիստրոսի որակավորում:
Ֆակուլտետում ներկայումս սովորում են 462 ուսանողներ, 389-ը` բակալավրի, 73-ը` մագիստրոսի և ասպիրանի կրթական ծրագրով:
Ֆակուլտետը գիտական և կրթական լայն կապեր ունի Ռուսաստանի Դաշնության, Գերմանիայի, Պորտուգալիայի, Իսպանիայի, Ֆինլանդիայի և այլ երկրների տարբեր համալսարանների և ընկերությունների հետ:
Լավագույն ուսանողներին հնարավորություն է ընձեռվում պրակտիկա անցնելու կամ ուսումը շարունակելու արտասահմանյան երկրներում` մասնագիտական փորձառություն և գիտական աստիճաններ ստանալու համար:
Ֆակուլտետում դասավանդում են դասավանդում են 2 պրոֆեսորներ, 31 դոցենտներ, 7 ասիստենտներ, 15 դասախոսներ: Ֆակուլտետում այսօր աշխատում են գիտության 2 դոկտորներ և 32 թեկնածուներ:
Կենտրոնի տնօրեն՝
Հասմիկ Ցոլակի Պետրոսյան
Լեզուների գիտակրթական կենտրոնի տնօրենի պաշտոնակատար
Քաղաքային հեռախոսահամար՝ 010 58 33 04
Էլեկտրոնային փոստի հասցե՝ [email protected]
Կենտրոնի մասին՝
ՀԱՊՀ Լեզուների գիտակրթական կենտրոնը լեզուների դասավանդմամբ սպասարկում է համալսարանի կրթական բոլոր աստիճանների բոլոր մասնագիտությունները: Ստեղծվել է 2012թ. և գործում է համաձայն ՀԱՊՀ Կանոնադրության, Համալսարանի այլ նորմատիվ ակտերի և իր Կանոնակարգի:
Կենտրոնի կառուցվածք
Կենտրոնի կազմում ընդգրկված են երեք ամբիոններ՝ հայոց, ռուսաց և օտար լեզուների:
Հայոց լեզվի ամբիոնի վարիչ՝ բ.գ.թ., դոց. Հասմիկ Ցոլակի Պետրոսյան (հասարակական հիմունքով):
Ռուսաց լեզվի ամբիոնի վարիչ՝ մ.գ.թ., դոց. Սեդա Շավարշի Ասատրյան:
Օտար լեզուների ամբիոնի վարիչ՝ բ.գ.թ., դոց. Հասմիկ Զաքարի Ղազարյան:
Կենտրոնում աշխատում են 65 դասախոսներ, այդ թվում՝ 14 գ.թ. դոցենտ, 4 գ.թ. ասիստենտ, 1 ասիստենտ, 45 դասախոսներ:
Կենտրոնը և նրա ամբիոնները սպասարկում են 2 գործավարներ:
Կենտրոնի գործառույթները
Կենտրոնի ամբիոններում դասավանդվող լեզուներն են՝ հայերեն, ռուսերեն, անգլերեն, գերմաներեն, ֆրանսերեն, որոնք ուսուցանվում են կրթական հետևյալ աստիճանների ակադեմիական խմբերին.
- միջին մասնագիտական,
- բակալավրիական,
- մագիստրոսական,
- ասպիրանտական:
Կենտրոնի դասախոսները, բացի ուսումնական գործընթացից, իրականացնում են նաև գիտական և մեթոդական-կազմակերպչական աշխատանքներ, արտալսարանային միջոցառումներ: Առանձին դասախոսներ համալսարանում կատարում են խմբագրական-թարգմանչական աշխատանքներ, ընդգրկվում են հանրապետության տարբեր բուհերի ուսումնամեթոդական և մեթոդական-կազմակերպչական աշխատանքներում` որպես հրավիրված անդամներ:
Ամբիոնի վարիչ՝
Նելլի Քաջիկի Բաղդասարյան
Հասարակական գիտությունների ամբիոնի վարիչ
Քաղաքային հեռախոսահամար՝ 010 58 31 48
Էլեկտրոնային փոստի հասցե՝ [email protected]
Ամբիոնի մասին՝
Հասարակական գիտությունների ամբիոնը ձևավորվել է 1931թ․-ին: Ուշագրավ է, որ ինստիտուտի առաջին 10 ամբիոններից /1931թ․ ուս․ տարի/ 2-ը հասարակական գիտությունների առարկաների գծով էին՝ փիլիսոփայություն և քաղաքատնտեսություն: Ամբիոնը իր գոյության ընթացքում ժամանակի պահանջներին համահունչ ենթարկվել է ձևափոխումերի: Երրորդ Հանրապետության ձևավորմանը զուգընթաց այն բովանդակային լուրջ վերափոխության ենթարկվեց:
Ամբիոնը մեծ դերակատարություն ունի երիտասարդ սերնդի աշխարհայացքի ձևավորման ու ամրապնդման, նրա ինքնության ձևավորման գործում:
Հասարակական գիտությունների ամբիոնում աշխատում են 19 դասախոսներ /12-ը՝ պայմանագրով, 1-ը՝ ներքին, 6-ը՝ արտաքին համատեղությամբ/ այդ թվում 8-ը՝ գիտության թեկնածուներ, 1-ը՝ ասիստենտ, 10-ը՝ դասախոսներ:
Ամբիոնը իրականացնում է դասընթացներ կրթական հետևյալ աստիճաններում՝
Միջին մասնագիտական /քոլեջ/ – Իրավունքի հիմունքներ, հասարակագիտություն, վարվելակերպի հիմունքներ, հոգեբանություն, հայոց պատմություն, պատմություն, քաղաքագիտություն, սոցիոլոգիա, կառավարման համակարգի փաստաթղթ. գործ․ կազմ. առանձնահատկությունները, ընդհանուր աշխատանքային հմտություններ, Փաստաթղթաշրջանառության կազմակերպում, մասնագիտական գործունեության իրավական հիմունքներ, ՆԶՊ /նախն․ զին․ պատ․/, տնտեսագիտության հիմունքներ, արտադրության կազմակերպում, կազմակերպության մարքեթինգային գործունեություն:
Բակալավրիատ – Հայոց պատմություն, փիլիսոփայություն, քաղաքագիտություն, էկոլոգիական իրավունք, ընդհանուր տնտեսագիտություն, տնտեսագիտություն 2, 3, միկրոտնտեսագիտություն, տնտեսագիտական ուսմունքների պատմություն:
Մագիստրատուրա – Գիտության պատմությունը, մեթոդաբանությունը և արդի հիմնախնդիրները:
Ասպիրանտուրա – Մանկավարժություն և հոգեբանություն, հեղինակային իրավունք և պատենտավորում:
ՕՔՈՒԲ /օտարերկրյա քաղաքացիների ուսուցման բաժանմունք/ – Հայոց պատմություն, փիլիսոփայություն, ընդհանուր տնտեսագիտություն:
Բոլոր դասընթացները ապահովված են առարկայական ծրագրերով /Հայոց պատմություն, քաղաքագիտություն և փիլիսոփայությունը՝ երկլեզու/ և ուսումնամեթոդական գրականությամբ:
Գիտական գործունեություն – հասարակական գիտությունների ամբիոնի դասախոսները ակտիվորեն մասնակցում են ներբուհական, հանրապետական, միջազգային գիտաժողովների, սեմինարների, հանդես գալիս հրապարակումներով, զեկուցումներով:
Ամբիոնի գիտական հետազոտությունների հիմնական ուղղություններն են․
- Պատմագիտության հարցեր
- Փիլիսոփայական հարցեր
- Քաղաքագիտական վերլուծություններ:
Մեթոդական-կազմակերպչական – դասախոսները մասնակցում են վերապատ-րաստման գործընթացներին: Ամբիոնի կողմից կազմակերպվում են արտալսարանային միջոցառումներ: Ամբիոնը մասնակցում է ինչպես ներբուհական, այնպես էլ այլ բուհերի մեթոդական-կազմակերպական գործընթացներին:
Հասարակական գիտությունների ամբիոնը ունի մասնագիտական մեկ լսարան, որը հագեցված է հարուստ գրականությամբ և անհրաժեշտ տեխնիկական միջոցներով: Այստեղ կազմակերպվում են մրցույթներ, թեմատիկ կինոդիտումներ, ուսանողները ներկայացնում են զեկույցներ և այլն:
Տնօրեն՝
Կարեն Սամսոնի Սարգսյան
Գիտատեխնիկական գրադարանի տնօրեն
Քաղաքային հեռախոսահամար՝ 010 56 59 22
Էլեկտրոնային փոստի հասցե՝ [email protected]
Գրադարանի մասին՝
Հայաստանի ազգային պոլիտեխնիկական համալսարանի Գիտատեխնիկական գրադարանը տեղեկատվական, մշակութային, հոգևոր և ինտելեկտուալ շփման առաջատար կենտրոն է, որն ունի ավելի քան 89 տարվա պատմություն։
Գրադարանի գործունեության նպատակն է համալսարանի գիտական և կրթական գործունեության տեղեկատվական ապահովումը, գիտելիքների տարածումը, օգտվողների լայն շրջանակին ինֆորմացիայի օպերատիվ հասանելիության իրականացումը, տեղեկատվական ռեսուրսների վերաբերյալ տարաբնույթ ծառայությունների մատուցումը։
Գրադարանում կիրառվում է Koha ավտոմատացված գրադարանային տեղեկատվական համակարգը։ Էլեկտրոնային քարտարանը ներառում է Գրադարանի ուսումնական և գիտական գրականության, պարբերականների, ատենախոսությունների և սեղմագրերի, մատենագիտության ֆոնդերը: Էլեկտրոնային քարտարանը հնարավորություն է տալիս իրականացնել տեղեկատվության փնտրում` գրառումների բոլոր տարրերով (հեղինակ, վերնագիր, տարեթիվ, ISBN և այլն), գրանցել թղթային տարբերակի պատվեր, իսկ առկա էլեկտրոնային տարբերակը ներբեռնել ազատ մուտքի իրավունքով:
Գրադարանում իրականացվում է էլեկտրոնային փաստաթղթերի առաքման ծառայություն՝ օգտագործելով գրադարանային ֆոնդը, համաշխարհային գիտական շտեմարանները՝ Springer, eLibrary և այլն։ Ինչպես նաև տրվում է վերլուծական տեղեկատվություն Web of Science և РИНЦ մատենագիտական վերլուծական բազաների ռեսուրսներից:
Պարբերականների բաժանորդագրությունն իրականացվում է էլեկտրոնային տարբերակով eLibrary համակարգի միջոցով:
Գրադարանը սերտ համագործակցելով Հայաստանի այլ գրադարաննեի հետ, իր ֆոնդում բացակայող տպագիր և էլեկտրոնային նյութեր, ձեռք է բերում միջգրադարանային աբոնեմենտի միջոցով։
Մեզ հետ կարող եք կապ հաստատել [email protected] էլ-փոստով:
Կենտրոնի ղեկավար՝
Ամալյա Լևոնի Մխիթարյան
Հայաստանի ազգային ճարտարագիտական լաբորատորիաների (ANEL) համակարգող
Քաղաքային հեռոխոսահամար՝ 010 56 63 75
Էլեկտրոնային փոստի հասցե՝ [email protected]
Կենտրոնի մասին՝
ՀԱՃԼ-ն (Հայաստանի ազգային ճարտարագիտական լաբորատորիաներ) հիմնվել է 2013 թ. սեպտեմբերի 2-ին և առավել քան 30 մասնագիտացված և ունիվերսալ ուսումնական և գիտահետազոտական լաբորատորիաներից կազմված առաջադեմ փորձարարական կենտրոն է:
ՀԱՃԼ-ն տեղակայված է Հայաստանի ազգային պոլիտեխնիկական համալսարանի (ՀԱՊՀ) Երևանի կրթահամալիրի տարածքում և զբաղեցնում է 10-րդ մասնաշենքի առաջին չորս հարկերը՝ 1600 մ2 տարածքով:
ՀԱՃԼ ծրագրի հիմնական նպատակն է բավարարել ճարտարագիտական ոլորտում առկա ժամանակակից պահանջներին համապատասխան տեխնիկական կրթություն ունեցող որակյալ մասնագետների և շրջանավարտների պահանջարկը: Լրացնել Հայաստանի բարձր տեխնոլոգիաների ոլորտում գործող ընկերություններում առկա աշխատակիցների պակասը, ինչպես նաև նպաստել նորարար բիզնես գործունեության զարգացմանը՝ բարձրացնելով հայաստանյան ընկերությունների միջազգային մրցունակությունը:
ՀԱՃԼ-ի խնդիրներն են՝ ամրապնդել Հայաստանի ազգային պոլիտեխնիկական համալսարանի կրթական կարողություններն ու ընդլայնել հետազոտությունների իրականացման ներուժը՝ ՀԱՊՀ կրթական և հետազոտական լաբորատորիաների բարելավման և համաշխարհային ստանդարտներին համահունչ արդիականացման միջոցով:
Վարչության պետ՝
Կարապետ Արթուրի Կոգարով
Ուսումնամեթոդական վարչության պետ, Ընդունելության կենտրոնի տնօրեն
Վարչության մասին՝
Ուսումնամեթոդական վարչությունը իրականացնում է ինստիտուտների, ֆակուլտետների, ամբիոնների ուսումնամեթոդական աշխատանքները համակարգելու, ուսումնական գործընթացի առաջընթացը կազմակերպելու և վերահսկելու, լիցենզավորման ստանդարտներին, հավաստագրման պայմաններին և հավատարմագրման ցուցանիշներին համապատասխանությունը վերահսկելու գործառույթներ։
Ուսումնամեթոդական վարչությունն կազմակերպում է ուսումնական գործընթացի երկարաժամկետ և ընթացիկ պլանավորում և վերահսկում դրա առաջընթացը, իրականացնում է ուսումնասիրություններ ուղղված ուսումնական գործընթացի բարելավմանը:
Վարչության գործառույթները ձևավորվում են համալսարանում ընդունված ուսումնական, կազմակերպչական և գիտամեթոդական աշխատանքի ուղղություններին համապատասխան:
Բաժիններ՝
Ուսումնական գործընթացի և մեթոդական աշխատանքների կազմակերպման բաժին․
Գոհար Աղասու Մելքոնյան
Ուսումնական գործընթացի և մեթոդական աշխատանքների կազմակերպման բաժնի պետ
Վերլուծությունների և հաշվետվությունների կազմման բաժին․