Beeline Armenia հրավիրում է համալրելու Հաճախորդների սպասարկման տնօրինության ներքո Տեխնիկական աջակցման մասնագետի թափուր պաշտոնը

Beeline Armenia հրավիրում է համալրելու Հաճախորդների սպասարկման տնօրինության ներքո Տեխնիկական աջակցման մասնագետի թափուր պաշտոնը

ՀԻՄՆԱԿԱՆ ՊԱՐՏԱԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

օ Ժամանակին և ճշգրիտ կերպով պատասխանել բաժանորդների հարցումներին:

օ Մշակել ստացված հարցումները՝ տրամադրելով համապատասխան տեղեկատվություն:

օ Բացահայտել բաժանորդների կարիքները և կատարել հարցերի պարզաբանում:

օ Գրանցել բաժանորդների բողոքները/հարցումները համապատասխան ծրագրերի միջոցով և հետևել դրանց ընթացքին/կատարմանը այլ բաժինների կողմից;

օ Համագործակցել այլ ստորաբաժանումների հետ՝ բաժանորդի խնդիրները արագ հայտնաբերելու և վերացնելու նպատակով:

ՀԻՄՆԱԿԱՆ ՊԱՀԱՆՋՆԵՐ

օ Ցանկալի է 1 տարվա աշխատանքային փորձ համապատասխան ոլորտում:

օ IPv4, IPv6TCP/UDP, DHCP, DNS, Linux/Unix ՕՀ իմացությունը դիտվում է որպես առավելություն:

օ Բջջային ցանցերի/սարքավորումների իմացությունը ցանկալի է:

օ Առկա պրոդուկտների գերազանց իմացություն:

օ Թիմում աշխատելու գերազանց կարողություններ:

օ Ճկուն և վերլուծական մտածողություն:

օ Բարդ իրավիճակներում արագ կողմնորոշվելու ունակություններ:

օ MS office իմացություն:

օ Հայերեն և անգլերեն լեզուների գերազանց իմացություն, ռուսերեն լեզվի վարժ իմացություն:

ԴԻՄԵԼՈՒ ԸՆԹԱՑԱԿԱՐԳ

Ցանկացողները կարող են ուղարկել ինքնակենսագրություն (CV/Resume) [email protected] էլեկտրոնային հասցեին հայերեն կամ անգլերեն լեզուներով: Նամակի վերնագրում խնդրում ենք նշել Տեխնիկական աջակցման մասնագետ։

Հարցազրույցին մասնակցելու համար ընտրված դիմորդները կտեղեկացվեն:

Հայտերն ընդունվում են մինչև 2022թ․ ապրիլի 30-ը:

Լրացուցիչ տեղեկությունների համար կարող եք այցելել մեր վեբ կայքը` www.beeline.am