ՀԻՄՆԱԿԱՆ ՊԱՐՏԱԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ
օ Ժամանակին և ճշգրիտ կերպով պատասխանել բաժանորդների հարցումներին:
օ Մշակել ստացված հարցումները՝ տրամադրելով համապատասխան տեղեկատվություն:
օ Բացահայտել բաժանորդների կարիքները և կատարել հարցերի պարզաբանում:
օ Գրանցել բաժանորդների բողոքները/հարցումները համապատասխան ծրագրերի միջոցով և հետևել դրանց ընթացքին/կատարմանը այլ բաժինների կողմից;
օ Համագործակցել այլ ստորաբաժանումների հետ՝ բաժանորդի խնդիրները արագ հայտնաբերելու և վերացնելու նպատակով:
ՀԻՄՆԱԿԱՆ ՊԱՀԱՆՋՆԵՐ
օ Ցանկալի է 1 տարվա աշխատանքային փորձ համապատասխան ոլորտում:
օ IPv4, IPv6TCP/UDP, DHCP, DNS, Linux/Unix ՕՀ իմացությունը դիտվում է որպես առավելություն:
օ Բջջային ցանցերի/սարքավորումների իմացությունը ցանկալի է:
օ Առկա պրոդուկտների գերազանց իմացություն:
օ Թիմում աշխատելու գերազանց կարողություններ:
օ Ճկուն և վերլուծական մտածողություն:
օ Բարդ իրավիճակներում արագ կողմնորոշվելու ունակություններ:
օ MS office իմացություն:
օ Հայերեն և անգլերեն լեզուների գերազանց իմացություն, ռուսերեն լեզվի վարժ իմացություն:
ԴԻՄԵԼՈՒ ԸՆԹԱՑԱԿԱՐԳ
Ցանկացողները կարող են ուղարկել ինքնակենսագրություն (CV/Resume) [email protected] էլեկտրոնային հասցեին հայերեն կամ անգլերեն լեզուներով: Նամակի վերնագրում խնդրում ենք նշել Տեխնիկական աջակցման մասնագետ։
Հարցազրույցին մասնակցելու համար ընտրված դիմորդները կտեղեկացվեն:
Հայտերն ընդունվում են մինչև 2022թ․ ապրիլի 30-ը:
Լրացուցիչ տեղեկությունների համար կարող եք այցելել մեր վեբ կայքը` www.beeline.am